الأربعاء، مارس 10، 2010

لماذا أفضل صورة لعام 2007؟!!

من لم يعرف النعم بوجدانها
يعرفها بوجود فقدانها

هناك 17 تعليقًا:

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

السلام عليكم
اية يا قمر دة شكلك كدة دور الاكتئاب جى
طب قوليلى قبلها عشان نعملوا سوا
هههههههههههههههه

طلباوي يقول...

السلام عليكم ورحمة لله وبركاته

هذه أول زيارة ليه في مدونتك الرائعة

والموضوع ده صغييييييير جداً

لكن مؤثرررررررررر جداً جداً

وبرده في فيديو مثله لكن بيحكي حياة ست عجوزة

خش علي مدونتي وحتلاقيه إن شاء الله

كريم مصطفي سيد يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
هيا الصورة بجد مؤثرة وتفرح ...وشكرا ليكي

كريم مصطفي سيد يقول...

هو مش حضرتك مدرسة برضه اكسبي فيها ثواب واديها درس ^^
__

زهرة الإسلام يقول...

زهرة (جنى)الإسلام
وعليكم السلام ورحمة الله
لا اكتئاب ولا حاجة ، دول شوية هم وغم وخنقة واحساس بالتقصيييير وعدم الإنجاز ،،، بس !!

زهرة الإسلام يقول...

" فلسطيني"
عليكم السلام ورحمة الله
المدونة نورت بزيارتك لها ، وأتمنى دائما تشرفني

وماتنساش تذاكر كويس

زهرة الإسلام يقول...

أستاذ كريم
عليكم السلام ورحمة الله
انا اللي باخد منها وأمثالها أعظم الدروس

ريمان يقول...

السلام عليكم

والله الصوره سبحان الله بتعبر عن معانى كتيره اوى

يا ريت بجد نحس بيها


عجبنى تعليقك على الصوره

تحياتى ليكى

انا كمان اتمنى نبقى اصدقاء

زهرة الإسلام يقول...

ريمان
عليكم السلام ورحمة الله
على فكرة هذا التعليق أنا اتعلمته من حلقة "علمتني الحياة" للدكتور طارق سويدان ، واتأثرت به جدا ،
"وهي حكمة ختم بها الحلقة "

حياه بلا عنوان يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بصراحه اول زياره ليا فى المدونه بس انا سعيده بيها وان شاء الله مش هتكون الاخير وبجد بجد احساس رهب جدا لما بنشوف الصوره دى حقيقه فعلا الواحد بيصعب عليه الناس دى لان ممكن نتخيل اننا ممكن نكون مكان الناس اللى زى كده لازم نقف جمب اى انسان ونساعد اى انسان جميله قوى فكرت الموضوع
شكرا لمرورك فى مدونتى ونورتيها
تحياتى

ميس الهام يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ميس الهام يقول...

السلام عليكم ازيك يازهره جزاكم الله خيرا على انك ضفتى مدونتى للمفضله بتاعتك انا نالنى الشرف
اما الصوره اللى انتى نشراها صعبه ومؤثره جدا البنت صعبت عليا اوى
واموت واعرف هيا بتبيع ايه

زهرة(جنى)الاسلام يقول...

السلام عليكم
ندعوكم للدخول الى شات مونتى يوم21/3/2010
تمام الساعة العاشرة مساءا
من اجل نصرة المسجد الاقصى

زهرة الإسلام يقول...

حياة بلا عنوان :
عليكم السلام ورحمة الله
كلامك جميل جدا وفي محله،
شكرا لمرورك وتعليقك الرقيق مثلك ،
نورتيني يا قمر

زهرة الإسلام يقول...

ميس الهام
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ده أنا مدونتي ازدادت شرفا بإضافتك عندي ،
أما بالنسبة للصورة ده أقل حاجة ، عندي من ده كتير
أي خدمة يا فندم !!

نورتي مدونتي المتواضعة

زهرة الإسلام يقول...

زهرة (جنى )
عليكم السلام ورحمة الله
أنا أسفة يا جي جي لم أقرأ هذا الخبر إلا بعد فوات الأوان
برجاء تبليغي بطريقة أخرى أسرع من المدونة ، لأني لاأفتحها يوميا طبعا

زهرة الإسلام يقول...

ميس الهام
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
ده أنا مدونتي ازدادت شرفا بإضافتك عندي ،
أما بالنسبة للصورة ده أقل حاجة ، عندي من ده كتير
أي خدمة يا فندم !!

نورتي مدونتي المتواضعة