الأربعاء، يونيو 09، 2010

رحلة جنيه

هذا فيديو أهدته إلي مدونة صديقة وأنا أهديه لجميع المدونات والزائرين وياريت أعرف رأيكم ؟ فكرة بسيطة ، وموضوع مهم الناس تستهون به رغم فعالية تأثيره أتمنى ان ننشره جميعا في كل مكان أترككم مع الفيديو..

هناك 7 تعليقات:

(ست* جنى* الحسن) يقول...

سلامو عليكو..
الله يعزك على نشر الفيديو وجعله فى ميزان حسناتك.
لك خالص تحياتى

دودي فلسطين يقول...

ههههههههههه يا خراشي
انا وانتي زي بعض انا كمان اهدتني اياه زهوره

الفيديو حلو لاء ومين هدول البنات نفسي اهنيهم على تمثيلهم الحلو
حسبي الله على اسرائيل والدينيمارك وامريكا
كلهم اخوات وناوين على مشاكل

ميس الهام يقول...

والله فيديو فكرته جميله جدا
جزاكم الله خيرا يازهره
وعلى فكره المقاطعه حاجه سهله جدا مش هنموت يعنى لو مقاطعناش
الحمد لله انا مقاطعه من وانا فى اولى اعدادى

زهرة الإسلام يقول...

ست الحسن
عليكم السلام ورحمة الله
اللهم آمين
جزاك الله خيرا

زهرة الإسلام يقول...

دودي فلسطين
هما لسة ناوين ، دي الشاكل بدأت من زمان
الله المستعان

زهرة الإسلام يقول...

ميس الهام
منورة المدونة ، فينك من زمان
فعلا معاكي حق مش هنموت لو قاطعنا
لاكن غيرنا بيموت واحنا مش حاسين ان المقاطعة لها أثر
بارك الله فيكي وجزاك الله خيرا

الفكرة فعلا جميلة ممكن تطبق في حفلة أو إذاعة مدرسية أن شاء الله هعملها ، وانت كمان ممكن تعمليها ولك أجر من ينتفع بها

مدونه هنا السناهره يقول...

هههههههههههههه جااامده